17 Eylül 2014 Çarşamba

BEN POĞAÇA YAPTIM

Merhaba, 

Okullar açılınca okuldan gelen aç canavarları doyurmak için veya okulda yanına koymak için için çok lezzetli ve doyurucu bir poğaça yaptım. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim. 

Bu tarifi +Selma mollaoğlu Mutfak ve Tatlar dan aldım ve kendisine bu tarif için teşekkür ediyorum. Tarif için buraya tıklayınız veya adım adım beni takip edebilirsiniz :)

Bu ikinci kez yapışım. İlk yaptığımda büyük beğeni alınca istek üzerine tekrar yaptım.

İlk olarak bir paket yaş maya, 2 bardak ılık süt, yarım bardak sıvı yağ ve 1 yumurta akını karıştırdım.


 Daha sonra 1 bardak nişasta ve 5-6 bardak unu ekledim, son olarak 2 yemek  kaşığı şeker ve 1 yemek kaşığı tuz ilave ettim. hamuru toparlayıp mayalanmaya bıraktım.


 Mayalandıktan sonraki hali böyle oldu.


 Daha sonra elime biraz hamur alıp içini peynir ve maydanoz karışımı ile doldurup yuvarladım ve tepsiye dizdim. Üzerine yumurta sarısı ve susam koyarak fırına verdim.

Veee sonuç bu...

Yapanlara afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder